Saturday, November 5, 2011

newbie music :)

jerit kuat : Sweet kan laguu nih ?

Tercipta untukku -ungu ,saya merasakan bahawasanya lagu ini sangat lah mengayat hati saya dan saya amat cair mendengar si ubi kentang menyanyikan lagu itu untuk saya secara olok-olok dalam drama muzikal di perkhemahan ulu yam tempoh hari di mana kami bekerjasama dengan baiknya dalam satu kumpulan pada malam budaya walaupun tiada seorang pun yang mendengar .sobsob.Sesungguhnya kami satu kumpulan telah bersusah payah buat itu dan harapnya kami mendapat tempat lahh ye nanti,hikhikhik.



Oh iye,disini saya dengan baik hatinya ingin menunjukkan beberapa gambar perkhemahan post PMR di ulu yam tempoh hari.Maka,sila melihat dengan sopan ye :D





Bebudak lelaki time jungle trekking :)





Haa,baju biru tu haaa si ubi kentang :)






Bebudak pompuan time last day :)




Water rafting yang fun nak mati weih !

No comments:

Post a Comment