Saturday, November 19, 2011

KESUNGGUHAN PASUKAN BOLA SEPAK MALAYSIA .

Assalamualaikum and hai readers ![cewahhh,bajet ramai je readers aku -.-'].There's such a thing keeps on cheering me up over and over and over again.Guess What ?

BOLA SEPAK MALAYSIA VS MYANMAR

dan Malaysia telah menang dengan penuh style sekali .uhyeahhhh !tepuk banyak banyak sikit.ok,cukop.Dan disini,aku ingin menceritakan betapa tingginya keterujaan aku terhadap Bola Sepak yang buat pertama kalinya aku tengok .OH MAK DATOK ,sumpah gila kentang :D


Haaaa,jeng jeng jeng .ni lahh antara player bolasepak malaysia.Oh My God,i think i'm in love with them especially dengan si KF [Khairul Fahmi yg berjersi hijau,ewahhh.suka hati aku je nak ber'KF' segala kan.]Ok,truly and really KF sangat lahh hensemmm dan bergaya di hadapan biji mata saya ini.MAMA,NAK KAWIN BOLE?-.-'
Cara dia menepis dan menangkap bola sangatlahh membuat saya cair.hehe :)
Ok,cukop.BAck to the story .~



Ehemehemehem .
Ok fineee,akhirnyaa aku telah kalah dalam bet aku sendiri dimana aku mengatakan bahawa aku membenci bola sepak dan aku membantah sekeras hatinya akan manusia yang suka melihat lihat bola sepak ini.and now,i just know how it feel.Gilaaa teruja wehh.At first,aku just saje melepak depan TV bersama adik dan mak aku.Then,ttbe adik aku tuka channel dimana football match tu tgh berlgsung.So,aku tengok jelahhh .A few minutes later,aku yg dok teriak sana teriak sini terkinja sana terkinja sini.Allah,macam or gilaaa kottt .[Eh jap,aku tak buat sorg sorg sebab mak ngan adik aku pon join sekaki .HAHA-,-].



Then,aku tengok punya tengok punya tengok sampai lahhh talk berhenti.Syok gilaaa pulak wehhh .Oh iye,aku jatuh cinta jugak dengan PLAYER JERSI NO 2.Motifnyaa ?Sesunguhnya nama beliau sgt memukau hati saya which is MAHALI .[TEPUK TANGAN ]Yang seronoknya sepanjang match tu aku dok jerit nama dia mcm ni haa ."MAHALI !MAHALI !MAHALI !".Eventough time tu bukan dia yg bawak bola.HAHA.bengong lah kau FARIZA ALWANI !.[jap,aku rasa macam ditengah-tengah kehambaran pulakk dahh ,-.-']Dah 40 minit game ni haaa,satu gol pon tak masuk .HAIYAAA,tapi tengok jugakkk.gila sengit lahhh wehh aku cakap.Rasa nak ikat ikat kaki player player myanmar tu haaa.geram sungguh.Kerjanya nak membelasah orang jeee.HOI !itu pakwe aku lahhh .[korg tak pham ?ok,abaikan .]Then sampai minit ke 85,"GOLLLLLL !GOLLLL!GOLLLLL!"uhyeahhhh,akhirnya Si FAkhri telah melibas bola dengan penuh style .yeayyy !1-0 .Sampai lahhh habis masa dan


MALAYSIA MENANG !

KEsimpulan utk post ni adalah saya merasakan bahawa saya sangat cintakan MALAYSIA dan saya bangga dengan player player kita .TAHNIAH korangggg dan terima kasih kerana berjaya mengubah persepsi aku terhadap bola sepak beserta peminat bola sepak!Last word for sure,


I LOVE YOU KF <3

[haaa,siap pakai baju warna peberet aku pulak.makaihhh ]

Okayyy,sorry kerana terlebih perasan -.-




No comments:

Post a Comment