Tuesday, November 22, 2011

Kesungguhan Pasukan Bola Sepak Malaysia part 2

WOotwoot,CAYALAH HARIMAU MUDA :D

Tumpang lalu sikit,cewahhh ,sopan segala bagai nyahh.

haaa,Malaysia hebat.Malaysia memang hebat.Maka,disini saya nak meneruskan keterujaan saya yang tak dapat saya hentikan pada boipren boipren saya sekaliannya .hikhikhik.errr,okayy.saya sedikit hampa melihat match yg final ini kerana si Fakhri nmpak lemah semacam je dan MAHALI saya tak berapa nak kelihatan .[Eh jap,but still dia dah melakukan satu jaringan yang sanagt sangat cool time penalty ].Ohhh,cairnyaaa mak nyahh .Oh dan ,KF kesayangan saya sangat sangat hensemmmm.And once again,mama,can i marry him ?

Next,saya rasa indonesia menggedik gila.ohye,lagilagi,si BONAI tu haa.aku bagi jugakkk dia ni kang -.-Mahu bersandiwara di sinetron sana yaa pakk !!.ok,merepek .So,macam biasa .saya,adik dan mama akan teriak sana teriak sini ,Frankly saying,ia sangat mencemaskan.fuhhh,buat at last MALAYSIA MENANG jugakk.hoorayyyy .So,here I Would like to congrates boipren boipren ku as all of you dah buat MALAYSIA bangga .haaa,nnt aku belanja makan [cewhhh,konon-.-']









2 comments: