Friday, December 26, 2014

BACK TO REALITY

MashaAllah dah setahun rupanya tinggalkan dunia blogging ni .
Well ,aku bukan seorang penulis yang baik .
bukan seorang yang penuh idea dalam otak .
bukan juga seorang pembaca cerpen atau novel .
banyak lagi aku kena belajar .
tapi aku malas .
haha pemalas kan ? .k tahu .


Tiba tiba tergerak hati nak blogwalking malam ni and end up at my own page .
i was like omg apebenda tah aku melalut dalam ni kan .HAHAHA .
Biasalah , macam diari .
Harini kau tulis diary , tunggu lagi 2 3 tahun kau jumpa , kau baca balik mesti kau rasa macam sakai gila apa yg kau sibuk ngadu kat diary kau tu kan .
Childishnya kau .
jatuh sikit mengadu .
putus cinta sikit mengadu .
kena marah sikit mengadu lagi .
Tak fikir pun kau time tu ,Allah ada tak nak pulak mengadu .
#Deep #Pancing
Itulah kita jadi manusia ni .
Ada je benda nak merungut nak mengadu .
Ini tak cukup itu tak cukup .
Sebijik macam aku .haha tapi tak reti reti nak jadi baik kan !

Aku rindu wehh sekolah .
Bukanlah exactly rindu sekolah  cuma rindu rutin harian kat sekolah .
Especially dengan kawan kawan . *emoticon air mata mencurahcurah
Makin besar makin susah nak jumpa weh tapi nasib baik ada lagi group whatsapp bagai .
Bolehlah sikit sikit nak hilangkan rindu di hati .

Sekarang pukul 2;50 am . aku sorang tak tidur lagi . tadi aku dengar bunyi pagar jiran sebelah .
kemain kuat .
Bukan apa , haritu waktu waktu cenni gak ah aku stay up tengok tv tiba tiba ada bunyi gegar pagar .
Aku sorang gak time tu .
Esoknya , abang abang bujang bagitahu motor sebijik kena curi .
Ah sudah .
Sejak haritu , tak pernah aku tak fobia .

No comments:

Post a Comment