Sunday, December 15, 2013

ALLAH MAHA Merancang part I

Assalamualaikum selamat pagi selamat petang selamat malam to yguys :D


Mungkin ini akan jadi post aku yg kedua for this year hehe .Kemarin aku ada buat post pertama aku utk this year and surprisely ada sorang mamat ni nama zahid tetiba text aku "bila nak buat post pasal aku ? ". Lol,kalau kau baca ni mesti kau malu kan zahid .Haha .takpe,atleast aku dah berjaya post nama dia dalam blog aku .Harap kau cukup terharu .Ngehngeh .

Okayy so sebenarnya aku baru lepas usha blog muhammad adha roszili as he wish so .Haha .Kononnya mamat ni terkejut aku taktahu link blog dia .Tak,aku bukan taktahu cuma aku tak ingat memandangkan twitter dia pun dah lama aku tak nampak kelibat kan . So content dlm blog dia mmg menarik . Sangat menarik laa actually bagi aku sbb aku gemar blog yg simple and cool just like his blog .so jemput lahh datang blog adha ye,aku tolong promote sekali.Cewahhh ~ .

 Here,7 Step-ahead.blogspot.com . Enjoyy ~

Post pasal adha and zahid ni bukan mainpoint aku sebenarnya .So actually aku nak story pasal last weekend . Last friday ,around 7 thirty oclock gituu,aku ditemani mama dan baby lepak di ruang tamu sambil menonton ulangan PLAYBOY ITU SUAMI AKU .Tiba tiba dengan tak semena,mama dapat phone call yg aku dan baby punn tak tahu siapakah gerangan org yg menelefon tu .Jadi,aku dan baby hanya curi curi dengar perbualan mama .Muka mama nampak cemas ,mama terdiam lama ,Hati aku dah mula rasa lain macam je ,jadi kali ni aku tak curi curi dengar ,aku terus pergi berdiri sebelah mama .Apa dah jadi ? Bukan main risau lagi aku ....

"Takpe,kejap lagi makcik call,ye kejap lagi makcik call " .Ahh sudah ,apa pulak lahh ni .Aku bermonolog dalaman .Lepas mama matikan panggilan,aku cepat cepat tanya apa dah jadi .....


"wani,baby ,along accident dekat highway ,kena langgar belakang ".......










No comments:

Post a Comment