Wednesday, December 28, 2011

Patut atau Tidak Patut ?

ASSALAMUALAIKUM



Mama kata nak belikan IPAD2 nihh,Kau orang yg cuba try test bagi pandangan sikit,Patut ke tidak mak aku bagi benda alah ni?Banyak kali aku pikir nak ke idokk benda nih .Sebab aku cam tak guna sangat.Iyolahh,ddok asrama kan,And Abg Sdara aku yg hebat IT kat sgapore tu cakap better pilih Laptop Ultra Thin Lagi gempak sebab ape dia ckap cenggitu punn aku tk pham .Biasa jekk aku tengokk.Dia kata Ipad nihh bosan andd tkdekk ape ponn yang bestnyaaa.




Ni haa Laptop Ultra Thin tu .Pandangan kau orang camne ?

But Then,tetibe aku teringat kat DSLR yang aku impiimpikan dulu tapi tuka hasrat sebab akak aku kata kalau nak SLR baikk beli sendiri ,nanti cam lagi kita sayang.Tunggu besar lahh nampaknyaa.Oh ye,Untung lahh Najjah Sofiea,dah dapat dah SLR ennn =.='

Huiii SLR,Selamat Tinggal.Wuuuwuuu :'(


Oh ye,dan haritu aku ada jumpa polaroid yang aku pernah nak milikinya suatu masa dulu .Oisshhhh,aku mcam org gilaaa mintak adik aku belikan.Mula2 adik aku dah setuju sebab harga dia RM200 lebihh je tapi tetibe aku takk jadikk nak beli sebab adik aku kata dia belanja Cameranya jekk.Filemnya aku beli sendiri,Pehh,dah mahal.Tak larat aku nak membayornyee=.='.Maka,rejected lagi.hailaaa-.-



Huii Polaroid,Selamat Tinggal.
Jangan nangis nanti aku nangis juge.Wuuuu :'(

5 comments:

  1. as an sbp student, i'd rather choose something yg bkan gadget kot.bcos,ade gadget bbanyak pon, bile kat sekolah ko rase nyesal laa jugak xdpt nikmati. slr? kalau xtravel xsyok laa. gmbar manusia je watpe. beg bonia? kasut pierre cardin? haha. melampau sangat eh?

    ReplyDelete
  2. True ( merujuk kata shifaa' ) at first aku nak gadget jugak, siap ayah aku offer laptop lagi, tapi tetiba aku fikir, aku guna bila aku balik rumah jek. And yeah, untuk orang yang jarang online macam kau, iPad macam tak sesuai jek. Polaroid tu, cutee jek kalau nak beli bawak sekolah, tapi sebab cute tu tak pasal pasal kene curik. AKU PON DALAM DILEMMA NAK MINTAK APA KAT PARENTS AKU WEHHH. --' tapi kalau ada orang yang offer aku hadiah, aku mintak novel jek kot --'

    ReplyDelete
  3. Heisyyyy .pening kepala dohh,Tp mak aku kata bila aku takdekk nanti mak aku guna lahh.HAha .itu pasal mak aku smngat nak blikan IPAD .wuhuuuu :D

    ReplyDelete
  4. wani, kalau kau pilih iPad 2 kann, baik kau pilih galaxy tab. Kalau iPad tuhh memang org yg gila kat game blhla. galaxy tab pun lebih kurang jehh tapi die blh jadi phone jgk. HAHA ^^ kalau laptop tu aku rasa nanti nak masuk U confirm dpat laptop jugak. DSLR no comment. :3

    ReplyDelete